8 september 2011

Ritar för full rulle


Ändrade min idé lite... blev inte något som liknade skissen som jag gjorde förut, man vad gör det egentligen? :P är dock inte färdig ännu :/ ska lägga till lite palmer. Det är bara ett litet problem... jag har aldrig ritat palmer förut så det blir en utmaning och en massa övning innan jag lägger till de på den här bilden ;)

Har varit riktig kul att ta fram mitt rit material  igen, va så länge sen jag ritade sist... Senaste gången jag ritade något seriöst va nog för ungefär ett år sen, när vi skulle rita av en bild till "bilden" i skolan. Då lyckades jag åstadkomma denna ;)

och ja, jag vet att det är ett dåligt foto med min reflektion med, men orkade inte ta bort glaset på den...

Blev dock inte helt nöjd med den... tycker att molnen ser så fula ut :P

Men nu är jag igång igen :D men vet dock inte hur länge jag kommer ha pennorna framme, brukar gå väldigt mycket i vågor när jag vill rita och inte vill... Men det ha varit skönt att ha sakerna framme nu ett tag efter så lång tid :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar