7 november 2011

9 jävla veckor...

I över 9 veckor har jag haft huvudvärk dygnet runt... Börjar bli lite små trött på det och jag är rädd att om det inte går över snart så kommer jag inte börja helt i skolan som jag tänkte vecka 47.

Min naprapat tror dock att det beror på ett skada som jag fick för typ 6 månader sen, så nu är det 2 besök i veckan hos naprapaten och knäcka nacken och få konstig rygg massage som gör sjukt ont. Men det känns bättre efter några timmar så det verkar fungera :) Ska även till sjukgymnasten på onsdag och kolla hur jag kan träna för att stärka rygg och nacke.

Om ni undrar vad jag gjorde för ett halv år sen så var det en jätte klantig olycka som involverade ett 2 meters fall på nacken, sånt som händer när man inte är försiktig ;)

Jag vågar inte heller ta värktabletter längre, har ätit runt 350 tabletter under dessa veckor så min kropp mår nog inte så bra på grund av det och jag började skaka när jag var i Rom när jag drog ner lite på dosen så är rädd för att ta med tabletter om det skulle ge mig någon permanent skada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar