20 november 2011

Fotomässan

Var på fotomässan idag, med Hedvig.
Det var riktigt kul men lite jobbigt med huvudet :/
känns som att jag bara klagar på min huvudvärk hela tiden...

Vi gick på en föreläsning, det var dock inte så lärande för mig... Dom gick mest igenom grunderna, men Hedvig ville gå på den och jag hade verkligen inget bättre att kolla på så varför inte ;) Och det är aldrig fel att kanske kunna få något litet tips ;)



 Fanns en hel del inspirerade bilder :) Dessa cykel bilder fick mig dock inte på humör för att fota utan för att sätta mig på cykeln och köra någon lite för slinga så att man får vurpa lite, saknar det verkligen.
Adrenalinet, rädslan och att pressa sina gränser.
Men det är snart igång igen då jag har plockat ihop min cykel som nu ligger i massor med bitar i garaget...
Då kommer det antagligen komma upp lite cykel bilder från mig samtidigt :)




Hittade att dom sålde Black Rapid RS-7 för 600kr så jag slog till :) För er som inte vet så är det en speciell kamera rem, kommer nog göra en recension på den när jag har använt den lite ;)
Kommer kanske göra recensioner på lite andra kamera prylar.

Är det något ni skulle vilja att jag skrev om?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar