16 januari 2012

Pyssel :)

Har de senaste 2 dagarna varit på riktigt pyssel humör :)
Bara velat göra något ;) Så har fixat lite och börjat men även avslutat lite saker.

Har gjort en liten och diskret korthållare for 3 kort i läder.
Blev lite trött på att gå runt med flera nycklar så gjorde även en liten nyckelring liknande sak i läder så att det ändå blir lite mer än bara en nycker men fortfarande litet ;)


Håller även på med lite bokstäver som jag tänker hänga upp på väggen :) Avslöjar vad det ska stå när det är klart :P Men vet inte om jag ska olja eller måla bokstäverna... Vad tycker ni att jag ska göra? Måla eller olja?

Vad tror ni föresten att det kommer stå när jag är klar? Kan säga att de bokstäverna som ni ser på bilden är typ hälften av alla som jag ska använda ;)


(om ni undra var jag fick tag på sakerna så är bokstäverna från panduro och lädret fick jag av farmor för länge sen)

3 kommentarer:

  1. med tanke på färgen på dina väggar, vore det snyggast att måla tror jag... fast om du oljar så passar dom ju med skrivbordet och förmodligen oxå med golvet :P tror båda skulle bli snyggt :)

    SvaraRadera
  2. Ett problem som kan uppstå med olja är att om det är i direkt kontakt med väggen så kan det bli fläckar på väggen. Jag skulle tycka att det kan bli snyggt om du limmar/fäster de på en "tunn tavla" (tunn ram).
    En sak som inte riktigt hör till, du kanske ska ändra lite med färgerna på bloggen, för kommentarerna försvinner nästan in i bakgrunden :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då oljar man dom inte på baksidan ;)
      Tack för det där med färgen, hade helt missat det... Fixar det snart

      Radera