18 februari 2012

Fredagsmys :)

Nog den mest uppskattade fredasmyset på länge :P
45minuter på gymmet och sen 20 i bastun, kanske inte så alla tänker att de ska spendera en fredag kväll. Men kände att jag verkligen behövde det :D
Hade hellre spenderat kväll med min underbara flickvän ;) Men hon va ute och flängde på annat håll :)

Känns inte som att jag gjort något vettigt idag, förutom att jag fått blåsor på fingrarna efter för mycket gitarr-spelande :D Börjar nästan bli bra på det ;)
Annars har det nog inte hänt något. Kom dock på att jag borde klippa mig lite kortare i nacken, ser lite konstigt ut nu ;) så blir antingen att gå till frisören igen eller att be något kompis att göra det :P

Här kommer en bild från efter gymmet. Vet att jag ser lite sur ut men kan inte alltid vara glad ;)
Så ser ni iaf lite hur håret ser ut.

Ni får leva med den inte så bra kvaliten, min mobil är inte den bästa ;)
Och jag var ganska skakis efter träningen.


Sov gott :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar