12 februari 2012

Ha med sig kameran...

Måste lära mig att oftare ha med mig kameran... Och att verkligen lägga ner lite tid på bilderna som jag tar, blir så mycket bättre då ;)

Hur jobbigt kan det vara att gå runt med kameran hela tiden? :P

Men va duktigt och va ute med kameran idag :) Så blev lite bilder, fast kom mest ut för att jag har en fotoläxa tills imorgon :P

Här är lite av bilderna.

 Den här bilden är en av de 3 bilder som jag hade i läxa ;)

Den andra bilden som jag tog till läxan ;) Den tredje bilden tar jag imorgon 5 min efter att jag ska vara klar :P

Är det bara jag eller är den här skylten typ omvänd mot vad det brukar så :P



Vem anade att parkbänken kunde vara ett så bra motiv? :O




Här är ett exempel på hur bilderna blir om man bara lägger ner lite tid på dem ;)

Och ja, videon om hur jag redigerade den är på väg...




Men nu framöver ska jag försöka att nästan alltid ha med mig kameran vart jag än går :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar