3 februari 2012

Namnlös...

Jag kom verkligen inte på¨vad jag skulle ha för rubrik på inlägget, så fick bli ett namnlöst inlägg :P

Har gjort ganska mycket idag :D
Dagen började kanske inte jätte bra... Vaknade kl 06:00 av mardrömmar :'(
Har tyvärr en del...

På förmiddagen gjorde jag inte direkt mycket, va mest med Martin då :)
Sen va det iväg till Axel matte föreläsning. Jag lärde mig en sak, att jag verkligen inte ska plugga till civilingenjör ;) Men jag fattade faktiskt lite :D
Sen va det in till centrum på lite shopping med Axel, dock så är jag extra snål nu... Måste få ihop till ett objektiv innan våren kommer och det saknas 3000kr så blev bara en mössa för mig :P
Kostade bara 30kr så tyckte att det inte va så farligt ;) Har tänkt att jag ska köpa en ny ganska länge nu.
Axel va lite flitigare på att spendera pengar :P
Nästa sak på schemat va professionell slappning, eller det va kanske inte jätte slappt. Men roligt va det iaf ;)
Till middag blev det hemmapizza och lite munchkin, nu kom jag för inte så längesen hem från bion :)
Vi hade varit och sett filmen "Hamilton - I Nationens Intresse" den va riktigt bra för att vara en svensk film ;)
Neee, men den va ganska bra. Störde mig dock en del på att just filmningen inte va så bra gjort och att det va ganska mycket brus i vissa scener. Men det är väll typ bara kameranördar som tänker på sånt ^^

Ska nog hoppa isäng snart ;) Hare gott :D

Det kommer nog upp en bild från föreläsningen så fort jag kan överföra den från mobilen ;)

Godnatt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar