12 mars 2012

5:20

Om man går upp så här tidigt på en dag då man är ledig från skolan är något fel ;)
Men det va typ frivilligt, eller var tvungen att fota soluppgången till en foto-uppgift i skolan :P Men är inte helt fel att se solen gå upp när det är fint väder.


Fotografens bästa redskap, en stor kopp med varm choklad ^^

Ser ut som att det kommer kunna bli ganska bra väder idag





 Hoppas inte läraren bli sur på mig för att jag skapar mitt egna väder med gamla fotoknep, om hon ens märker något... Är inte helt säker på det :P

Fanns det någon variation i bilderna? För det är det som är meningen
Tror dock inte att läraren kommer lägga märke till att tåget är med på en bild...


Hoppas ni har sovit mer än mig, blev bara 5 timmar för mig. Men jag är pigg ändå :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar