28 mars 2012

Frukost på en bänk

Roligt att man är stammis och tillomed typ kan namnen på personalen som jobbar på vårdcentralen ^^
Nejdå jag är inte allt där för ofta :P

För er som undrar vad jag gjorde där så kollade jag lite värden i blodet :)
Vilket betydde att jag inte fick äta frukost innan :/ Så va en hungrig Jonas som tog sig iväg i morse kl 8 på min lediga dag...

Blev att dra till Ica och köpa frukost efter ^^
Va ganska roligt att jag satt och pratade med en såkallad alkis när jag åt frukost :P
Han trodde inte på att det bara var festis i min flaska ;)
Men han var riktigt trevlig, kanske lite grov i språket bara

Hade tänkt att åka direkt till skolan efter, men insåg att jag hade glömt lite saker hemma så nu sitter jag har framför datorn och bara väntar på att tiden ska gå :P Men snart ska jag dra mig till skolan för att lämna in lite böcker


Har märkt att jag har skrivit mer på senaste tiden :) Kanske lite väl mycket dock :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar