27 mars 2012

Här och där, men inte mitt emellan

Idag har det hänt ganska mycket, men det har varit en riktigt rolig dag :D

Fotolektionen i morse kanske var lite seg, men annars så :)
Vi körde boxning på styrketräningen vilket var riktigt roligt, men sjukt jobbigt och jag som är lite dum i huvudet gick då på direkten och simtränade för att sen gå till gymmet och träna med en kompis i en timme... Så blev 3 timmats tränande idag ^^ Helt slut men det har varit riktig skönt.
Dock så var jag tvungen att gå hem från gymmet för jag hade bara ett klipp kvar på min buss-remsa :'(
Fast det var inte så farlig med tanke på att solen sken så fint.

Lite bilder från när jag gick hem, fast jag fuskade sista biten och åkte tåg ^^




Sen var det scouterna som gällde :D när jag kom dit så fick jag mitt hår klippt, lite läskigt att ha 2 tjejer med saxar bakom sig när man hör hur saxarna slår ihop gång på gång :)
Men det blev säkert fint, har inte vågat kolla mig i spegeln än

På programmet idag stod det foto, så blev att gå ut i skogen och fota :D









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar