9 mars 2012

Just a Day in My life

Har haft en riktigt bra dag skulle jag nog kunna säga, dock så känner jag mig på något sätt lite ensam...

Dagen började 8:20 med 3 timmar fotolektion :D Måste säga att jag kanske inte använder tiden så effektivt, men blir man klar långt innan så blir man ;)







Efter lektionen så hade jag en ganska seg håltimme på 3.5 timmar...
Blev att sitta kvar i fotosalen och redigera bilder lite extra och snacka, sen lunch och sen titta på när några spelade kort. (Magic, trodde att det hade typ dött ut. Men tydligen inte)






Efter att alla hade börjat med sina lektionen satt jag foreveralone på biblioteket i typ 1.5 timme, lite mindre kul... Men ändå ganska skönt att bara slappna av, har en del att tänka på.

Sen kom styrketräningen :D Vilken underbar lektion och med vilka helt sjukt sköna personer!
Dock så kommer min kropp nog må lite sämre av att jag tränar varje dag... Inte ens när jag rör på mig så värker det i kroppen och ska träna imorgon och på lördag också ^^

Kommer inte kunna gå efter helgen ;)

Fick för resten en foto läxa, ska ta minst 15 bilder från "exakt" samma plats. Men med så mycket variation som möjligt...
Det ska vara klart tills på tisdag, så vet inte riktigt hur jag ska lyckas med 15 olika bilder. Men är väll bara att försöka ;)

Dock så är det väldigt svårt att få det att bli likadant komponerad bild, blir alltid att man har flyttat något lite. Men det får läraren leva med :P

Här är iaf mina 2 första bilder


Som sagt så blir dom inte helt lika, men ganska ^^
Stod och väntade i en kvart på att tåget skulle komma med på den andra bilden :P
Några tips på hur jag kan få till lite variation i bilderna utan att flytta kameran?

Och ja, det här blev ett lite för lång inlägg... Men jag känner mig som sagt lite ensam och sitter på mitt rum trotts att jag typ redan har helg. Har nämligen inga lektioner varken imorgon eller på måndag så blir långhelg för mig :D

Nej, nu ska jag sluta skriva och försöka sova lite. Kan nog behöva det...

Sov sött <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar