20 mars 2012

Vilsen i Solna?

Va lite så jag kände mig när jag kom upp från tåget på Solna station, va så länge sen jag va där...
Det va helt sjukt kul att vara iväg och klättra med scouterna ^^ Men nu efter har jag ont lite överallt :/
Slitna händer och fötter då jag var dum nog och klättra lite utan skor... Sträckte även ljumsken då jag ramade lite dåligt en gång. Men är helt klart nöjd efter kvällen :D

Här kommer massor med bilder så ni kanske kan förstå lite hur roligt det var ;)
















 Kul att man verkligen ser att jag har olika stora näsborrar ;)



Ni får leva med att det blev en hel del svart/vita bilder, va helt enkelt på sånt humör idag när jag redigerade ;)

Alla bilder kanske inte är ur de charmigaste vinklarna, men kul hade vi :P



Dagens redigerings tips är att stå upp och arbeta när du redigerar så att du får lite variation i din ställning, inge bra för kroppen att sitta lika dant länge ;) + att då när man får ont i benen så vet man att det är tid för en te-paus ^^


2 kommentarer:

  1. Riktigt bra tips där :) gillar te-pausen ^^ fast, alla kanske inte har ett lika tufft bord som du har, så att de liksom kan variera arbetsställningen så mycket xD

    Det var verkligen riktigt roligt idag :D och lika snygga bilder som alltid (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men om man har en bärbar dator är det nog ganska lätt att hitta på något så man kan stå, annars får man vara lite uppfinningsrik ;)

      Det va sjukt kul, vi borde göra det oftare :D
      Tack :) Dina bilder blev också riktigt bra ;)

      Radera