19 april 2012

I Would Lie and Say That Your're Not On My Mind

Har varit ganska tyst här, har inte haft varken tiden eller orken att skriva :/
Jag har massor att skriva om och det har hänt mycket senaste tiden, men känner verkligen ingen mening med att skriva något. Hoppas på att det ändras på ganska snart ;)


Har funderat på att skaffa ett 14mm objektiv så lånade ett från skolan under lektionen för att testa hur det var, tror jag har ångrat mig och ska köpa ett typ 20 eller 35.

Men har inte bestämt mig än så får se hur det blir :)




Igår var jag i Kista och såg "The Hungergames" med några kompisar, riktigt bra film :) Jag har inte läst böckerna då jag typ hatar att läsa ;) men funderar faktiskt på att läsa dem för de verkar så bra :)
Dock tyckte jag att slutet på filmen va dåligt och bara tog slut alldeles för fort, även om de hade tänkt att göra uppföljare så tycker jag att det borde gjort ett mer avrundat slut.




Idag körde jag första träningen på länge, över 3 veckor sen va senaste gången så höll på att få värsta tränings abstinensen ^^
Lite roligt hur jag på något sätt lyckas lyfta tyngre och tyngre för varje gång jag tränar, det går otroligt fort måste jag säga :D

Jag har börjat växa lite nu också ;) Och går upp i vikt, hade tänkt försöka nå 100kg tills sommaren. Fast tror det är lättare sagt än gjort, nu ligger jag på (bara) 97.5kg...

Har tänkt lite på vart gränsen går för vad som är för mycket muskler, för någonstans blir det bara för mycket...
Jag säger verkligen inte att jag är där än, men jag vill inte direkt se ut så här.



Här är en bild på mig, dock bara mina axlar men orkar inte ta om någon... Den är inte redigerad och jag har vuxit en del sen jag tog bilden ;) Va nästan ett år sen jag tog bilden :O




Nu blev det kanske lite väl många inlägg i ett... ;) Men det blir så när man inte skrivit på länge och inte orkar skriva flera inlägg :P


Har fotat lite idag :) Är helt stört hur skönt det är att fota och få ner känslor på bild, att få det ur sig.
Och som alltid så är musik på när jag fotar, annars orkar man inte ;)


Vet att det finns väldigt delad mening om vad som ska visas på bild och vad som inte ska vara med, men är det inte upp till personen bakom kameran att bestämma om man vill visa något eller inte?
För vissa saker går inte att få fram i en bild om den inte kan se ut precis hur som helst.

Många, framför allt i min ålder tycker att det är fel det jag gör, att jag är naken på mina bilder...
Men jag kan inte få fram det jag försöker med utan att jag är det, och det är ju mitt egna ansvar ifall jag råkar illa ut för att jag tar såna bilder.


"Suddig Dröm"


Kan någon säga mig vad som är fel med att vara naken på en bild?
Och jag vill inte ha någon kommentar som bara säger att det är fel, för det är varje persons egna val.







Nu hade jag inte mycket mer att säga för den här gången, hoppas på att det blir fler inlägg med mer än bara bilder eller musik i framtiden ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar