31 augusti 2012

Få rosor när man är sjuk




Har varit lite dålig på att skriva på senaste tiden, hoppas det blir en ändring på det snart.
Har för det mesta haft mycket annat för mig eller legat hemma och varit sjuk, så har inte riktigt haft tiden eller orken att skriva.
Eller orken fanns nog egentligen är bara lite slö ;) Och ville kolla klart på en tv-serie.

Måste bara säga att jag har världens gulligaste flickvän. Jag har varit sjuk idag, trots det så tar hon sig hem till mig bara för att kunna vara med mig någon timme för att sen åka hem till sig. Blir så lycklig när jag ser att det är hon som står utanför dörren och väntar på att få komma in :D <3





Det är lite synd att det knappt blivit något fotande på senaste tiden, men lite har det blivit såklart. Lämnar ju inte kameran hemma varje gång jag åker någonstans ^^
På tala om kamera så kommer jag kanske uppgradera mig till en Canon EOS 5D Mark II xD
För er som inte är lika nördiga på kameror som mig så är det en professionell kamera. Kommer antagligen ha den i flera år om jag köper den.
Kommer såklart har kvar min gamla hederliga 1000D. Ifall man ska på läger eller något sånt så är den perfekt att ta med sig så behöver man inte vakta den som ett barn ;) Och så är det bra att ha en back-up kamera.
Plus att Sophie har börjat bli mer intresserad av att fota så måste ha en kamera att låna ut till henne också.


Märkte att det var ganska skönt att skriva av sig, så blir nog mer av det snart. Hoppas på det iaf.
Aja, nu borde jag gå till sängs. Måste ju vila ordentligt om jag ska bli frisk någon gång ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar