21 augusti 2012

Lyckligt Deprimerad

Stört hur energilös man kan vara. Känns knappt som att jag har ork att tugga maten som jag borde äta trots att jag inte har någon aptit. Ändå sitter jag här och skriver. Men känner att jag måste skriva av mig lite.
Mitt humör har stigit på en bergodal bana senaste tiden. Går upp och ner hela tiden, å den svänger hit och dit utan förvaring..
Är lite jobbigt att inte veta hur humöret kommer att vara om 30sec, så blir lite stressad för det och får ganska mycket ånghest som inte gör saken bättre.

Men livet kommer väll ta sig själv i kragen förr eller senare. Hoppas på det iaf.


Ps. Kom inte med något patetisk kommentar om vad jag ska göra för att bli glad och leva lyckligt..


"Döm inte MINA val efter DIN livserfarenhet"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar