27 september 2012

Freedom

Eller inte riktigt än, det är tänkt att jag blir utskriven från sjukhuset imorgon. Känns så skönt
Känner en sån enorm frihet, var så instängd förut. Både i mig själv och på sjukhuset.
Känns som att jag har blivit en helt ny människa sen jag träffade en väldigt speciell och underbar vän.
Har äntligen börjat öppna mig för mig själv, så är bara en tidsfråga innan jag öppnar mig utåt också.


Kommer nog bli lite depp inlägg i framtiden men även en hel del glatt ;)
Blir en del om hur jag utvecklas i min depression, en del om mitt liv som helhet, en del om mina tankar om världen och såklart ganska mycket om mitt fotande :P


"Im so free that I can fly"





Och till dig... 
Förlåt för all skit jag drog upp på dig, önskar att jag kunde ta tillbaka allt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar