2 oktober 2012

En såndär dag

Ibland behöver man bara koppla bort, att göra sig fri från alla måsten runt omkring och bara vara.
Idag har lite varit en sån dag :)
Vaknar och äter frukost, men inser att jag är alldeles för trött så drar till sängen igen och sover några timmar till. Sen blir det att stå framför kameran som gäller ett tag, har blivit lite av beroende av att använda en viss stil på senaste tiden. Tycker bara att det blir så snygg xD

Sen iväg en kort sväng till skolan för att träffa kuratorn, va längesen man träffade henne så va ganska trevligt. Inte bara depp snack med andra ord :P
Efter det var det inte till stan som gällde, gick mest bara runt och inte gjorde så mycket. Köpte lite fikabröd och satte mig på en bänk. Inte så tråkigt att titta på alla som går förbi, finns så stört mycket olika sorts personer eller vad man ska säga.
Hittade förresten en jätte cool butik med massor med kina/budist prylar. Gick runt i den i typ en kvart och bara tittade :)

Sist men inte minst så var det scouterna som gällde, var verkligen evigheter sen jag var där sist så var roligt att komma tillbaka. Får se till att försöka gå varje vecka nu för att inte missa allt roligt som kommer hända.

Sov sött alla där ute <3


För att få effekten jag pratade om så har jag en strumpbyxa framför kameran vilket gör bilden mycket mjukare och kontrasten blir lägre. 
Lite som gamla bilder :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar