2 december 2012

Dagens sista ljus

Var ute och fotade i kylan idag, va så skönt att komma ut och bara koppla bort från allt.
Fast det blev inte lite lager kläder som fick komma med. Men tycker det är mysigt att kunna ha mycket kläder på sig utan att man dränks i sitt egna svett.

Så efter 2 timmar i kylan var man hemma igen med lite bilder. Här kommer några av dem








Klicka på den sista bilden för att se den i stort format :)


Förlåt att det blev en tråkig signatur i den, men i och med att det är ganska hög upplösning på den så vill jag inte att någon snor den.





Egentligen så var det inte för att fota naturbilder som jag gick ut idag, ska fota till slup projektet i skolan. Eller kanske egentligen ska säga att jag fotar till mitt egna projekt som jag hållit på med de senaste åren.
Den bilden kommer nog inte upp här, eller vet inte. Kanske kommer släppa hela projektet så som det ser ut nu. Men har inte bestämt än.
Kan ge ledtråden att det inte var jätte bekvämt att ligga naken i snön när det är 10 minus grader ute..
Men det var så värt det om man ser resultatet :)
Och jag hade med mig varm choklad som jag kunde dricka stolt efter så tog ingen skada ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar