4 december 2012

Översittare

Var alldeles för långe i skolan fotosal idag, nästan 5 timmar i sträck om man bortser från ett kort toa besök.
Men fick gjort en del på den tiden. Först lite genomgång om att göra digitala bilder mer lika analoga, kanske inte riktigt jätte lärorikt men på något sätt tycker jag det är skönt och avslappnade att gå igenom grunderna. Och alltid bra att repetera lite ;)
Efter det fick jag och Elin en extra uppgift för att vi är så awesome xD Skulle efter likna ett valfritt foto.
Och som alltid så får vi bli varandras modeller, men kändes lite extra konstigt idag. Kanske hade något med att jag stod halvnaken i studion medan alla andra elever sprang runt där och att Elin tafsade på mig samtidigt. Men bilden bli riktigt bra. Du kan se den HÄR
Fast tycker jag ser lite för bullig ut längst ner på magen, men har nog bara med att jag vet att det är jag ;)

Min bild som jag tog på Elin ligger tyvärr bara på skolans dator så kan inte visa den nu, men kanske kommer upp någon annan gång om jag kommer ihåg.

Efter lektionen var jag som vanligt dum nog att sitta kvar i nästan 2 timmar bara för att förbereda ett projekt som inte ska vara klart förens om månader. Men känns skönt att nästan ha det klart så att jag inte behöver stressa sen. Kanske kan göra två projekt istället :) Alltid bra att smöra in sig hos läraren lite extra. Fast kanske inget jag behöver göra. Satt och pratade med läraren i över en timme efter förra lektionen.
Är lite konstigt när man ser sin lärare som en kompis än som en lärare. Men konstigt på ett väldigt bra sätt :)


Hoppas ni har det bra. Kände bara att jag behövde skriva av mig lite..
Puss och kram på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar