8 februari 2013

Vad spelar det för roll?

Funderar på att avsluta allt det här, vad är det för mening ändå?
Ska jag kämpa mig igenom den här kvällen bara för att vakna några timmar senare med samma önskan om att jag aldrig föddes?

Det finns många som säger till mig att jag inte ska göra det, att det kommer komma en tid när allt är lote ljusare. Tyvärr kan jag inte tro på det.
Har mått dåligt så länge jag kan minnas. Det tog år innan någon fick veta något. Men till vilken nytta? Står ändå fortfarande kvar i samma skit.

Nu är det säkert någon som tänker att jag bara skriver det här för uppmärksamhet osv.
Visst jag vill att folk ska veta, kan inte förklara varför. Men mest är det bara ett rop på hjälp, vill bara ha förändringen som inte verkar finnas.

Blir inte att jag slår ihop boken ikväll, men önskar bara jag kunde börja på ett nytt kapitell iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar