17 juni 2013

Stugan i helgen


Va i stugan i helgen, va ganska trevligt att komma bort.
Ger lite lugn i själen av att vandra i skogen utan andra ljud runt omkring.
Men blev lite väl lite många myggbett.. Och inte blev det bättre för att jag skulle ta mina speciella bilder där jag ligger näck i skogen..
Fast det var lätt värt det, bara titta på bilden. Känns konstigt att vara stolt över något jag själv gjort.





Här kommer en annan bild, den är helt oredigerad. Jag har inte gjort något krux med den alls förutom att jag har ändrat kontrasten lite och gjort den svartvit. Kan ni lista ut hur det blev som det blev?


3 kommentarer:

  1. Intressant! Har ingen idé på hur du gjort det, är väldigt nyfiken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Egentligen blev det såhär av misstag, tänkte att allt blänk i fönstret skulle försvinna när jag höll kameran mot glaset. Men det jag inte tänkte på var att det var ett dubbelglas. Det fanns alltså ett glas några cm längre in som kunde ge reflektioner av utsidan medans formen av kameran skuggar så att man ser insidan.

      Radera
    2. Snyggt gjort! :)

      Radera