11 september 2011

7 timmar...

7 timmar på sjukhuset, 2 olika speciallister som kollat mig, men fortfarande inga svar...
Har blivit mycket svagare, orkar knappt lyfta en kastrull med mat i :/
kommer ha det sjukt jobbigt när jag kan komma tillbaka till skolan och ta igen allting, men det är sånt man får leva med när man har varit hemma i en vecka ;) tror dock inte att jag kommer kunna komma till skolan de närmaste dagarna heller... ifall jag gör det så måste jag gå med kryckor för att mina benmuskler inte orkar hålla mig.
Och skulle få ganska stora problem när jag skulle komma hem... för jag har så lite kraft i händerna att jag inte ens kan låsa upp ytterdörren :(

Så har bokat en tid på sjukhuset på tisdag, men jag ser inte direkt fram emot det... För om jag inte är bättre måste de ta ett ryggmärgs prov :'(
Så är inte jätte taggad på det

Önskar bara att jag var frisk så att jag kunde komma ut och fota lite... Saknar fotandet :(

Foto: Elin Ljungdell


1 kommentar:

  1. förra året hade jag nånting liknande, jag orkade inte lyfta en macka från bordet upp till min mun och mitt vanliga täcke kändes som att ha på sig något av bly.
    hade galet med hosta som om jag skulle hosta upp lungorna och hemsk huvudvärk
    hade ganska liknande symtom som dig...
    Jag låg däckad i 2 veckor.

    men de va säkert inte samma sak :) hoppas för din skull att du blir frisk snart, krya :)

    SvaraRadera