13 september 2011

Ryggmärkesprovet!

Ryggmärgenprov är något man helst vill slippa att behöva ta... Inte direkt det skönaste jag gjort i mitt liv
Men som tur är fick jag två bedövningar så det inte gjorde så ont, men känslan när någon sätter en nål in i ryggraden på en är inte så trevlig, och dom kommer åt nerver så att det känns lite obehagligt lite överallt i kroppen :O
Har dock fortfarande ont i ryggen nu tre timmar efteråt... Men det kanske har något med att de hade svårt att komma in mellan kotorna, så de fick sticka typ 15 gånger :/

Hoppas på att jag får veta vad det är för fel på mig snart... börjar bli ganska trött på det här :(

Canon EF 50mm f1.8
1/125, f2.5 & ISO400
Vill inte vara sjuk längre!!

Antagligen så kommer mina saker som jag beställde från kaffebrus imorgon :D
Så längtar tills jag är frisk och kan testa sakerna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar