19 september 2011

50+

Som ni märkt så har jag inte gjort något inlägg på länge :/ och det kommer nog fortsätta vara lite fattigt på den fronten ett tag... Har varit sjuk i över 2 veckor nu och är fortfarande det :'( har knappt kunnat gå upp ur sängen de sista dagarna.
Är extremt trött på att bara vara hemma, det är okej om man har lov och kan göra vad man vill men om man knappt orkar gå upp ur sängen så är det ganska tråkigt...
Jag har nu under tiden jag har varit sjuk så har jag knaprat i mig över 50st verktabletter...
Mums :)
Men det hjälper åtminstone lite :p så idag ska jag försöka att inte ligga i sängen något extra...
Räknade på att jag har legat i sängen ca 100 timmar de senaste 5 dygnen...

När jag blir helt frisk så kommer det komma massor med inlägg ;) har en stor hög om saker jag vill skriva om men inte riktigt orkar just nu... :/

Jaja, hoppas att jag blir frisk snart så att jag kan börja göra något igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar