1 januari 2012

2011 blir 2012

Kan ju inte säga att året som var har varit jätte roligt :/ Men det har fortfarande varit mitt bästa år hitintills. Hänt en hel del saker som har förändrat mig mycket, oftast på ett positivt sätt. Men med tanke på att jag har va sjuk i en tredjedel av året så kan man kanske inte säga att året varit jätte bra.

Hoppas verkligen att jag blir frisk snart, vill helst inte vara sjuk en tredjedel av det här året också...
Men med tanke på hur året har varit hitintills så ser det ganska ljust ut :D
Vaknar till en jätte fin morgon med fin soluppgång, och ja, jag gick upp med solen idag...

Vad jag vet än så länge så händer det inget speciellt i år, men med tanke på att jag ska vara med min underbara flickvän idag så finns det inte så mycket som kan förstöra det här året än så länge ;)

Hoppas ni alla får ett bra år :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar