29 december 2011

Ritplatta! :D

God fortsättning kanske man kan börja med :) Ledsen att jag inte har gjort något inlägg på länge, men bestämde mig för att inte göra något under julen ;)
Firade julen nere i Skåne med några kusiner, va riktigt kul att träffa brorsorna som pluggar nere i Lund. Dock så åker Martin bort lika snabbt som han kom hem :/

Som rubriken kanske avslöjar så har jag en ritplatta nu :D En av mina fin julklappar som jag fick ;)
Så nu sitter jag med den dygnet runt, eller nästan iallafall. Är inte så van att använda den än, men det kommer nog snart.
Har suttit och ritat i Photoshop i några timmar och så här ser det ut än så länge :)


Nej, den är inte klar än. Men är riktigt nöjd med den än så länge. Hoppas bara att jag lyckas få den som jag vill ha den ;)
Och om det är någon som känner igen bilden så har jag ritar en liknande men då i blyerts och kolpennor ;)

Kommer nog försöka mig på att gör något coolt montage av flera bilder, ska bara komma på en idé och hitta material till bilden.

Fick ni något roligt i julklapp?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar