26 januari 2012

Dagen som gått

Vet inte riktigt om det hänt mycket eller lite idag...
Har,
fotat lite,
träffat Andrea,
handlat cykel saker,
scannat bilder i några timmar
och fixat klar med mina pyssel saker ;)

Känns som att jag inte gjort något alls idag, men det har varit en bra dag ändå. På något vis slapp men inte långtråkig :D
De flesta dagarna blir långtråkiga för mig... Med tanke på att jag inte går i skolan för tillfället så blir det väldigt mycket tid att hitta på saker på. Men om man då har lite problem så kan man inte göra allt som man vill :/

Hade tänkt lägga upp lite bilder sen jag va liten, dock så har jag inte hunnit komma dit än i pappas gamla bilder så det får nog bli imorgon :) Och tyckte inte att det skulle vara så snällt att lägga upp bilder på brorsorna när dom va små ;)

Tror även att jag ska göra så att jag ska visa hur jag redigerade bilden på te-koppen som jag publicerade i förra inlägget.
Här får ni se lite snabbt hur det va från början och ett utklipp från hur den såg ut i mitten.

 Så här såg bilden ut direkt från kameran :)


Lite in i redigeringen så blev den så här, det va först så här jag lite hade tänkt mig. Men kände att det blev alldeles för kallt och omysig ;)

Så la till färg och lite annat, så att den blev så här :) Vad tycker ni om förändringen?
Blev bilden bra?


Jag lovade ju att visa vad jag höll på att göra med trä bokstäverna ;)
Så här kommer en bild som visar vad det blev till slut, inget märkvärdigt... Men jag kände att jag kunde behöva det :O



Nej, nu är det nog dags att sluta skriva och komma i säng. Har inte sovit så bra så är trött :'(

Godnatt :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar