6 februari 2012

En helg i Lund

Det va sjukt kul att vara och hälsa på brorsorna :) Kändes dock som att jag levde i mobilen ibland ;)
Hittade inte på överdrivet mycket, men kändes inte som att jag orkade med huvudet :/ Men blev ändå en hel del gjort :D

Vet inte riktigt varför jag tog med mig kameran ner, trodde inte innan jag åkte att jag skulle fota något. Och de bilder som blev va mest för att jag kände att det skulle varit onödigt om jag hade med mig kameran om jag inte tog lite bilder ;)

Men här är lite bilder från den sydliga delen av landet :P






Det va verkligen jätte kallt i Lund, kanske inte så kallt enligt termometern men det kändes som att jag aldrig hade varit med om värre... 
Men va bara att ta på sig lite mer kläder ;) Så köpte jag en ny mössa så det iaf blev varmt om huvudet :P





2 kommentarer:

  1. gillar verkligen den understa bilden :D ljuset är superfint :) men grenarna i framkant är lite irriterande :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med om grenarna ;) Men orkade inte försöka göra något åt det :P

      Radera