6 februari 2012

Studio fotografering och Födelsedag

Va först i skolan och hjälpte Angelica med en fotografering :) Va lite tekniska problem med blixtarna, men som tur va hade jag med mig min egna så löste vi det :D
Måste bara säga att Hedvig är sjukt bra som modell ;) Och det är ju inte en nackdel att hon alltid blir bra på bild.

Så nu sitter jag och redigerar bilden från fotograferingen, (sa att jag kunder hjälpa till på den fronten) och det är alltid kul att göra lite seriösare redigering ;)

Men får nog lägga ner redigerandet snart för borde sova snart. Ska upp tidigt imorgon och iväg till sjukhuset :P Ska kolla så att jag inte är dum i huvudet ;)
Neee, men det ska kolla så att alla blodådror och liknande ser bra ut i huvudet. Hoppas verkligen att inget är fel :)

Efter fotograferingen så tog jag hem till Andrea som fyllde år idag :D Grattis älskling <3
Måste säga att jag nog inte haft ett konstigare samtalsämne vid en middag :P Men det va riktigt kul :)

Bilderna från fotograferingen kommer upp här senare när de är färdig regerade och om det är okej för Angelica och Hedvig :)

Men nu är det nog sängen som väntar för mig, måste ju komma upp imorgon bitti också ;)

Nattinatti :D


4 kommentarer:

  1. Helt okej för mig om bilderna kommer upp, så länge mitt namn är med ;) men fråga Hedvig oxå :)

    SvaraRadera
  2. Aha, så nu pratar vi om konstiga saker när vi äter också?! ;) <3

    SvaraRadera