26 september 2012

Borta skit, men hemma skitigare...


Alla jävla krav, varför får man inte bara vara sig själv? Duger inte jag som jag är eller?

Om ni undrar varför jag inte skrivit på en vecka så är det för att jag har varit inlagd på sjukhus och inte haft tillgång till en dator. Kan lika gärna berätta nu, är inte inlagd på vanligt sjukhus. Eller jo, men inte på den vanliga avdelningen. Är inlagd för psykiska problem.
Orkar bara inte ljuga för alla runt mig längre om hur det är med mig.
Ja, jag mår skit. Ni behöver inte fråga..
Även om jag inte själv behandlar mig som en levande varelse så vill jag bara bli behandlad som en vanlig människa.

Vill säga förlåt till er alla som jag har stött bort bara för att jag inte själv har velat inse hur jag mår, är så sjukt tacksam för att ni bryr er. Ni är guld <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar