15 juli 2013

Kusin vitamin


Träffade kusinen för en fika idag. Det var riktigt trevligt, längesen jag träffade någon.
Så skönt att få komma utanför huset för en gångs skull.

Ska förresten börja min utredning om jag har ADD eller inte på onsdag. Får se hur det går.
Vet inte om jag vill att de hittar fler fel med mig, jag är tillräckligt konstig som jag är. Iförsig så kommer ju inte en diagnos ändra något alls om vem jag är. Men ändå, kan kännas lite jobbigt att ha det på papper liksom. Har redan diagnostiserats med tre stycken personlighetsstörningar. Har dyslexi och en del andra saker som inte så många vet om.


Såg den här glassen på vägen hem från stan idag, fick mig att tänka på allt som jag tappat i mitt liv. Allt som jag varit tvungen att lämna för att det blivit för "smutsigt".

Nu säger jag godnatt, kram på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar