15 juli 2013

One grain of sand



Är hemma igen efter att ha varit i stugan i några dagar. Nu ska det nog ha lugnat ner sig lite.
Kan knappt vänta tills Augusti, dels för att skolan börjar då och för att jag ska töja örat mer då. Har funderat till och från på att skaffa en industrial piercing. Men desto mer jag läser om det desto mer osäker blir jag. Så får nog bli att vänta lite med det om jag ska ta den. För er som inte vet vad det är för något så kommer det en liten fin bild :)



Känns som att ångesten håller på att äta upp mig, får attacker oftare och oftare. Inte för att jag visar det till omvärlden direkt, men har blivit mycket mer instabil. Och tankarna håller mig vaken om kvällarna, hjärnan vill aldrig stänga av. Men det är väl så det blir när livet inte blev som man tänkt.
Aja, ska försöka sova nu. Godnatt, Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar