25 juni 2013

Plötsligt blev jag mycket visare

Grattis till mig idag, fyller nitton.
Om det inte var för min familj så hade jag helt glömt att det var min födelsedag innan alla kommentarerna på facebook kommer upp.
Födelsedagen är inte direkt något speciellt längre, en dag som alla andra.
Men är ju alltid lite trevligt med presenter och uppvaktning.
Spenderade större delen av dagen med finaste Elin i Hagaparken. Det var tänkt att vi skulle fota en massa men blev mest chill i solen. (och en del i skuggan ner det blev alldeles för varmt för oss)
Så brännan fick sig en liten omgång iaf.



 Hittade att det var ett fabrikats fel på mitt nya 17-40mm objektiv.
Känns lite jobbigt att hitta en skada på en av linserna inuti objektivet. Så finns inte ens en chans att de i butiken kommer påstå att det är en skada som jag orsakat när jag åker in imorgon för att lämna den för reparation.
Fast är synd att jag märkte det nu, åker snart till Spanien och vet inte om jag kommer hinna få tillbaka objektivet innan dess. Men får klara mig på mina andra små bebisar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar